moma23 Kızlar dün sistemde alacağım ücreti görebiliyordum işlem devam ediyor diyordu az önce baktım sisteme kayıtlı ödemeniz yok diyor? Böyle olan var mı?
Miracinannesi_ moma23 otomatik bankaya aktar talimatı verdiysen bankaya aktarılmış olabilir bir de ptt ödemelerinden bak bakalım orda çıkıyor mu
cikolataliekmek moma23 bende işgöremezlik raporu ücreti alıyorum ama şimdi baktım bende de öyle görünüyor sistemsel sorun var sanırım
oykuartun Bende aldım. Eğer e devlette kayıtlı banka hesabın varsa oraya aktarıyorlar. Yoksa ptt ye gidip kimliğin ile alabiliyorsun. 170 i ararsan sana bilgi verirler. Ben arayıp bilgi almıştım yattı dediler gidip aldım.