Merhaba damlaları nasıl veriyorsunuz bebeğinize kaşıkla mı yoksa biberonla içine katarak mı kaşıkla verdiğimde genelde ağzından çıkarıyor ya da boğazına falan kaçıyor ağlıyor ben de bazen mamasına katıp veriyorum ama mamaya katınca da etkili oluyor oluyor mu bilmiyorum doktorun da numarası yok soramıyorum siz nasıl yapıyorsunuz ?