Bugün kontrole gittik kulaktan ölçüm yaptılar 14 çıktı değeri sınır 17 mis bolca emzir takviye mama kullan dedi ama zor uyanıyor geçirenler kolayca nasıl atlattiniz öyle çok sütum yok sezaryen olduğum için bir sürü ilaç vermişler onlarida kullanıyorum