Biagayı dünden berş kullanıyorum ama sab simplexe bugün başladım ve bebeğim ilk defa hiç uyumadı aşırı huzursuz hep ağlıyor.ama ilaçların etkisi olabilir mi.yaşayan oldu mu hiç.bütün gün uyumadı on dk uyuyp kalktı ağladı memede sakinleştirdim.ilaçların böyle etkileri var mıydı acaba