Merhaba anneler bebegım 5 aylık ama heryerı agızlıyor ısırıyor parmaklarını çiğniyor dişlik aldık buzluga koydum verdım ama almıyor bu tarz seylerı aglıyor sureklı uyumuyor acaba jel olarak memnun kaldıgınız bir ürün varmı damakları için henüz diş patlarmadı