sulina maddi imkanınız varsa bi psikolog ile görüşün. Yüzyüze olsun istemiyorsanız veya çoluk çocuktan dolayı zaman ayarlayamam diyorsanız Online ya da telefonla da görüşme sağlayan bir sürü site var. Onun haricinde spor(yürüyüş,yoga) ve anda kalarak farkındalık kazanmak çok faydalı. Pembe Fili Düşünme diye bir kitap var bir ara çok popülerdi, o kitap da bu konuda çok iyiydi bence.