ymc516_ Oğlum 13 aylık olmak üzere 2 haftadır sadece geceleri tutan balgamlı bir öksürüğü var gündüz hiç birşeyi yok. Neden olur acaba bilemedim. Tavsiyeleriniz var mı ne iyi gelir
ymc516_ cemile161_ geçti canim kendiliginden bilmiyorum neden oldu çok rahatsız ediyordu ama şuan iyiyiz
ymc516_ Yok kullanmadim alerjimiydi bilmiyorum rutubetten mi oldu bı yün halim vardı onu kaldırdım sonra geçti ben ona bagladim