tubasd biz beraber vakit geçirmeye çalışıyoruz elimden geldiğince ama bütün gün ben yetişemiyorum sanki herşeye buna çok üzülüyorum napcam bilmiyorum onun haricinde kızım dediklerimi dinliyor yapıyor bazen yapmıyor keyfine göre davranıyor çok kelimesi yok net olarak anne baba kedi diyor nasılsın dediğimizde iyiyim diyor oyuncaklarıyla çok güzel oynuyordu bu aralar bıraktı televizyon açıyorum ondan galiba o daha çok ilgisini çekiyor gibi geliyor bilmiyorum bunun gibi şeyler,siz nasılsınız 🤗