Merhaba kızlar ben eşimden ayrıldım 18 aylık bi kızım var onunla birlikte yaşıyorum evde çanta vs satarak bi şekilde yetişmeye çalışıyorum fakat bilgisi olan varmı acaba devlet dul kadınlara herhangi bir destek veriyorum mu bu süreç nasıl bilgisi olan varmı