mewooo Merhaba arkadaşlar 15 aylık bir oğlum var. Kolunun üstüne düştü ve şimdi kolumu oynatmıyor. Doktora gittik röntgende kırık falan çıkmadı. Bir gün geçmesine rağmen hala kolumu oynatmak istemiyor. Şişlik morarma falan yok. Başına gelen var mı ?