Doğduğu andan itibaren beni çok arayan bir bebek değildi sadece uyuca zaman benle uyumak isterdi kurban Bayramı’nda eşimin memleketine gittik herkese giden gulen çocuk gitti devamlı ağlayan benden başkasına gitmeyen bir çocuk geldi geriye daha önceleri de kendi oynardı yürüteçe koysam dururdu şu anda tuvalete bile gidemiyorum yanından kalktım an çığlık çığlığa ağlıyor neden oldu nasıl düzelir bir fikriniz var mi