Dogacelik biz öyle bırakmışız ya zaten, millet telepati yöntemiyle 40 lı çocuğa bıraktırıyor, ya hani her bebeğin gelişimi farklıydı 🤣 mesela Türkiye’de 2 yaşına kadar mama diyor, geçen gün doktorumuz bizi mahvetti 2 lokma yesin yemek yesin ya da süt içsin diyor mama neymiş 15 aylık oldu diye mahvetti bizi 🤣 o günden beri sadece uyurken veriyorum mamayı gün içinde sürekli bir şeyler yemeye başladı 🥹🤷🏼♀️ dediğin gibi Full pazarlama