cnkl saçlarımı kısaltmadan kırıklarımı aldırıyorum her zaman yaptırmıyorum kısalır diye kıyamıyorum 3 ay da bi defa keratin bakımı yapıyor bi kaç birşey daha yapıyor ama inan unuttum hatırlamıyorum sorarım gittiğim de boya kullanmıyorum 1 yılı geçiktir özelikle boya çok yıprattı evde kendim yağ ve şampuanlarla destekliyorum 2 hafta da bir düzenli maske yapıyorum ısı uygulamamaya dikkat ediyorum saçlarımı yumuşak tarakla tarıyorum saç kurutma makinesi kullanmıyorum sert bir şekilde havluyla kurulamıyorum ıslaklığını alıyorum yeterli oluyor yoksa aşırı kırılıyor