paralelevrendemutlu domatesguzeli bende öyle umut ediyordum. İki ay güzeldi uyanmadı hiç ama 11.ayda bir başladık 13 aylık hala devam ediyor ne olduysa bu uykulara
mematiii domatesguzeli aynen vallaha çalışıyordum ders düzenim bozuldu.O değil nasol düzene otururturucam
domatesguzeli mematiii ah bi bilsem hergün düzen değişiyo valla uyku eğitimi vs dediler verdim desteksiz uyuyordu diş atak dönemlerinde de bozulmadı düzeni ama ne olduysa yaşına yaklaşınca bi hal oldu uyku eğitimide çare değilmil anladım
paralelevrendemutlu domatesguzeli ayy bende ağzı konuşsaydı bir an önce diyorum en azından derdini anlatırdı😂
mematiii domatesguzeli uyku eğitimi yok oluyor kayboluyor.Bende öyle düzemli diye sevindim yok.Yeni huylar yeni davranışlar.
domatesguzeli mematiii aynen öyle bi şekilde büyütücez bakalım uykusuzluk yorgunluk stres sinir bigün biter inşallah 😂