mom97X Kızlar bebeğim 12 günlük, uyurken aniden kızarıp kendini sıkıyo ağlıyor, sebebi gaz mıdır sizce ? Dün Zinco aldık kullanmaya başladık etkis daha gelmedi sanki. İlk kez anne oluyorum tecrübesizim o yüzden soruyorum
Tusel14 mom97X gazdandır canm beslenme sonrası gazını mutlaka çıkar gün içerisinde masaj yap karnına ve yediklerine içtiklerine dikkat et kimyon demle rezene iç. Gazdan çok çekmiş bir anneyim bende
Pozitif93 mom97X Gazdan oluyor ve bağırsak hareketlerini bazı bebekler ağrı olarak hissedermis. Benim bebeğim de öyleydi. Bu ıkınma durumu ikinci hafta sonunda kolik durumuna dönüştü ve uyku haricinde sürekli ağlayan bir bebek oldu. Eğer böyle bir şey yaşarsanız korkmayin diye yazıyorum. Çünkü biz hemen acillere kosmustuk☺️ Kolunuzun üstüne bebeği yüz üstü yatırıp gezdirince rahatlar bir de kiraz çekirdeği torbası almıştık biz. Bebek için olanlardan. Kucagimizdayken bazen karnına bazen ayaklarına koydik çok iyi geldi. Bir de internette gaz masajı var. Onlardan yapabilirsiniz. Gaz ilaçları pek öder yaramiyor. Doktormuzda bize öyle dedi. 3. Ay sonunda çogu gaz sorunu bitiyor ☺️
ozlemcyhn mom97X Gazdan yapıyor gazını almadan uyutmayın gaz masajları deneyin ama en iyisi her gün banyo yaptırın havalarda sıcak malum rahatlar.gaz damlalarının etkisini göstermesi 15 gün sürermiş sürekli gaz damlası değiştirmeyin bir de
Haffuse Evet, bahsettigin gaz sancisina benziyor. Gaz damlalrina cok guvenme.gaz cikisina yardim ediyor ama, en etkili gaz masajlari. Bircok videolar var, izleyip sik sik masajlar yap. Allah bagislasin🥰