babybaby2406 ben o hatayı yaptım.sık sık emzirmedim.sütüm de azdı.mama da vermedim sütüm çoğalır dedim.hata etmişim.çıcuj perişan oldu.sarılığı çok arttı.günmrrce hiç uyanmadı.bi gün yoğun bakımda kaldı.lğtfen sık sık emzirin.yatım saatte bir bir saatte bir.iki saat bile olmasın.eğer emziremşyorsanız mama takviyesi yapın.zaten hemen alışmıyorlar memr reddi olmaz korkmayın.psikolojik olarak çok kötü bir süreçyğ benzer durumları yaşamanızı istemem