kurabiyevarsimitvar Ay bir türlü güzel kelime bulamadım. Biraz takıyorum bu konuyu. “Annemm, prensesimm” falan demek iyi değil diyor uzmanlar. Siz nasıl sesleniyorsunuzz? Genelde tontişim ve güzel kızımm diyorum ben.😂
Iremylcnkya07 kurabiyevarsimitvar genelde kızım diyorum ama aşkım balım çiçeğim gülüm bitanem her türlü sesleniyorum 😂
bisenakillisinzaten kurabiyevarsimitvar onlara kalsan çocuğu opmucez bile. Ben yavru kurdum, bal kupum, bebeğin diye seviyorummm
Parpaali kurabiyevarsimitvar Uzmanları pek dikkate almadım. Sevginin verme çeşidi olmaz bana göre. Çocuğa verilen sevgide sınırlandırılmamalı. Aşkımdan tutun, bal peteğime kadar birçok sevgi sözcüğü döşüyorum çocuğa. En çok kullandığım delibalım. 💛
kurabiyevarsimitvar AnnaKurt bizimkinin isminin anlamıda yavru aslan ben de öyle mi seslensem ne yapsam😂
kurabiyevarsimitvar bisenakillisinzaten “bebeğim” en güzeli bence ya çok huzur verici oluyor bebeğimmm dediğinde🥹
kurabiyevarsimitvar Parpaali Haklısınız 7/24 bebek reelslerinde takılınca böyle etkiler bırakıyor işte.😂
MinikPandam_ kurabiyevarsimitvar o da biraz abartı geliyor yaa.. aşkım, balım, canım, güzelim, bebeğim, her şeyi söylüyorum ❤️
Elmsnghn kurabiyevarsimitvar niye annemmm diye sevince annem mi olduğunu saniuormus. Bu uzmanlar yuzunden zaten gençlik çığırdan çıktı. Anne babalar evladın gözünün icine baka baka kimseue saygi kalmadi. Offff fazla trajedi yapmış gibi oldum ama bence nasıl gönlünden geciyorsa öyle seslen senin severken göz ışıltın bile yeter.
kurabiyevarsimitvar Elmsnghn ayy güldüm Allah iyiliğinizi versin.😂😂 Fakat galiba öyle bir şeydi açıklamaları herhalde.😂
oglumubeklerken kurabiyevarsimitvar diyor uzmanlar Artık bıktık yani herşeye bir kulp bulan uzmanlardan. Annemm kuzum aşkım yavrum bebeğim vs vs diye uzar gider liste ☺️
kurabiyevarsimitvar oglumubeklerken geçen “annemm” dedim kendimi suçlu hissettim valla çabuk etkileniyorum hemen😂
onefinemom kurabiyevarsimitvar ya bu uzmanlara kalsak çocuğu bir köşeye koyup öylece durmak gerekiyor zaten istediğinizi söyleyin gitsin. Ben kurabiyem, balımmmm, bezelyem vs tarzı seviyorum 😄 bazen küçük zencefilim falan, içimden o an ne gelirse