Bizimkide mama reddi vardı doktor başlattı ilk 3 gün kuralı dedi tek öğün birer kaşık yoğurtla başlattı patates havuç tatlı patates haşlayıp ver dedi kabız olursa az zeytinyağı mevsim meyveleri ver dedi bunlara alışana kadar anca 1 ay geçer ondan sonrasa çorbalara yavaştan hazırlık yaparız demişti