Aydakisiyahkedi sevgili arkadaşım çok zor günler geçiriyorsun farkındayım ben de ayni evrelerden geçtim. Bebekli günlere alışmak o yorgunluğa, uykusuzluğa göğüs germek ciddi anlamda zor Kolayliklar diliyorum…
Ne olur bebeğine bağırma böyle çığlık atacak konuma geldiginde git mutfaga veyahut odana bağır neden mi bebeğin büyüdükçe o korku kalıyor cok küçük anlamaz diye düşünüyorsun ama ürkeklik kalıyor. Bugünlerin geçecek en zor süreçtesin çünkü bir kac aya daha rahatlayacaksin yürümeye baslayacak çünkü. Eğer bebeğine bagirmaya kizgin olmaya devam edersen yine eline birsey gecmeyecek fakat bebegin kres surecine girdigi zaman ciddi anlamda zorluk yaşayacak oyun terapistlerinde devayi arayacaksin. Şifa sen de sen cok güzel bir annesin. Sabirli ol geçecek hersey düzelecek .
Naçizane derdine ortak olmak istedim sevgiler..