Mami Benim oglum 4.ayından beri yuvarlanıyor emeklemeye bile calisiyodu 5.ayında falan suan 6 aylıgız dönmeye devam ama emeklemiyor hic yüzüstü kalmak istemiyor.😑 bence kendi keyifleri ne zaman isterse ona göre davranıyolar. Bebeklerin bazıları emeklemeden yürürmüs ya belki öyle olur😂