ZeydsMom Bebeğim artık mamadan sıkılıyor. Biberonla içmek onu sarmıyor sanki. Kaşıkla yemek istiyor. Böyle şey yaşayan oldu mu? Geçici bi durum mu? 6 aylik henüz çünkü. Alıştırma bardağı sipariş vermiştim. onunla mama içiren var m?
Meri-Mel ZeydsMom Ben sürekli meme reddi yaptığı için 5 aya kadar kaşıkla besledim sonra da biberonla içti öyle sorun yaşamadım üstte kalsın fikrim yok ama mamayı 1 yaşından sonra istemedi 🥴sanki çok erken sizin
ZeydsMom Meri-Mel yok ya iciyo istiyo amaa biberonla degil . Biraz iciyo sıkılıyo kaşıkla yemekten sıkılmıyo ama. Renkli tabaklarda veriyorum karpuzlu surekli onlarda yemek istiyo onlari istiyo 🤣 karpuz aşığı benim oglum anasi gibi. Karpuzlu biberon falan da yokki