sevaltenekeci ben iki hafta önce yaptım. Geçen ay 3 aylık iğne vurundum korunmak için öncesinde kan testi verdim doktor beta yok vurunabilirsin dedi meğer hamileymişim ama nasıl oldu bilmiyorum kanda görünmedi düşük yaptım parçayıda yanımda götürdüm düşükmü acaba diye doktorlar evet bebek 1 aylık falan dediler tekrar tekrar kan alındı ama hiçbi şekilde kanda hcg çıkmadı doktor aniden normale dönmez değerlerin falan dedi bende anlam veremedim. Resmen normal doğum sancısı çektim