SiprayiL iremaydmr yenidoğan bebeklerde moro refleksi olur ondan dolayı, yani normal 3-4.ayda falan geçiyor
iremaydmr SiprayiL ay bende ağrısı mı var acaba diye kurup duruyorum tehlikeli bir durum yok o zaman dimi
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala SiprayiL bana şey dediler kanka Sezaryen doğan çocuklarda olur, biranda karnından alıverdkleri için 🤔🤣