Benim kızda aynı 2.5 yaş 10-11 kilo arası gidip geliyor iştahı da iyidir aslında yemek secmez yer ağzı boş durmaz ama alamıyor doktora gittik testler yapıldı değerleri de iyi en son genetik dendi eşim ve bende minyonuz d vitamini balık yağı ve argivit verdi onu kullanıyoruz 9 aydır