Şu şekilde kapı eşiğinde mermer vardı oraya vurdu buz ile kompres yaptım biraz ama istemedi bu hafta alnını 4.kez vuruşu yürümeye başladığımdan beri hep kötü darbeler alıyor geçerken kendimi boğasım geliyo o an ya sizce bişey olurmu hastaneye gitmem gerekir mi
Şuan normaline döndü oyun oynuyor zaten yeni de uyanmıştı kusma vs bişey yok
