Ey12lem Zeynepazram cnm merhaba bana özelden yazmıssın da yeni gördüm özele mesajlara gire bilirmisin
Zeynepbasli Zeynepazram emmiyormuş ben goon a geçince iyice emin oldum acaba kakasından mı dedim yooo poposu kupkuru bezde bütün kakayı emmiş hemen
Zeynepbasli Zeynepazram aynen canım 2 no 4-9 yada 8 kilo arası olması lazım paketini attım ben aşırı memnunum şuan. Pişik falanda yapmadı içi yumuşacık pamuk resmen
Esraeymeneren Zeynepazram premature olmasına rağmen baby me e bebek bezi kullandım çok memnunum normal bebeklere göre daha hassas olmasına rağmen 3 ayı geçtik bir defa bile maşallah pişik olmadi