Boncuk-anne canimoglum_01 bizim apartmanı bi komşu abimiz siliyor eşide var çocuklarıda büyük. İşten gelince siler her hafta. Garajı temizler ,bahçeyi sular. Hiçte garip bi gözle bakmadım erkek siliyo olmasına. Neden arkadaşlara böyle bi tepki verdiniz ki.
Parpaali canimoglum_01 Benimki yapar. Çünkü çocuktan dolayı benim yapamayacağımı bilir ve diğer insanlarada hak geçmesin diye yapar. Olması gerekende budur zaten.
Gokyuzunde2 canimoglum_01 eşiniz işten gelince o çocuga bakar sizde bi saatte siler bitirirsiniz bence çok mesele edicek bi konu değil