yesim58 Evet gerçekten varmı ? Sma optipro denedim çocuğumu perişan etti .. Hatta kullanan varsa vermek isterim çöpe atmak istemiyorum.. sütüm yetersiz mama takviyesi yapmak istiyorum ama hepsini tek tek deneyecek gücümde yok
gzkdmrr yesim58 SMA Comfort kullanıyoruz doğduğu günden beri en az gaz yapan mamalardan biri dedi doktorumuz
atlas1655 yesim58 sma comfort gaz için üretilmiş benım bebegımde de çok gaz kabızlık vardı sma comfortla rahatladık bebekden bebeğe degısıyor sanırım🥰
gokce3535 yesim58 bende sütüm uetmedıgı zamanlarda günde 1 -2 kez hipp organıc combıotıc kullanıyorum doğduğundan berı hem yaradı hemde ne gaz nede kabız yaptı tabi her bebegın bünyesi farklıdır ben memnun kaldığım ıcın belirtmek ıstedım 😊
bebeklihayatt137_ Kızım dogdugundan beri aptamil içiyor sma denemiştim tadını beğenmedi reddetti ama aptamilde gaz yapıyor ama çıkarıyor kızım hiç gaz problemi yasamadik
feyzsali Sma bizde kabızlık yapti hipp kullanıyoruz memnunuz gaz sorunu da olmadı kabızlık da düzeldi
yesim58 Teşekkürler cevaplarınız için aptamil conformili denicm gazlı ve kolik bebekler içinmiş sanırsam .. kullanan var mı acaba ?