Kızlar 11 ay 15 günlük olduk. 3 ay sağarak verdim sonra meme mama gittik ve emmeye başladı. Şu aralar hiç istemiyor veriyorum ısıırıyor ittiriyor galiba artık bırakmak istiyor. Ama ben çok baglanmısım bu normal mi? Ben çok üzülüyorum 😕11 aylıkken emmeyi bırakan bebekler var mı?