sendenbendenbizden erken daha her çocuğun ilgi alanı da farklı bu da etken tabi ben anaokulunda ağlarmışım boyama yaptırıyorlar her gün gitmek istemiyorum diye 😂 oğlum da 3 yaşa kadar yapmadı sonra anladık ki benimki kağıda kalemle boyama sevmiyor farklı materyalleri kullanarak farklı yüzeyleri boyamayı seviyor mesela tebeşir ile yolları ya da keçeli kalem ile kartonu ( kargo kolisinin içine onu oturtuyordum kalın keçeli kalemleri içine koyuyordum 45 dk garanti) parmak boyası ile doğadan topladığımız taşları sabrınız var ise cam boyası ile (bigpoint mum jel boya diye geçiyor ama çok yağlı bulaşık bir boya kolay temizleniyor ama çok batırıyor) evin camlarını en sevdiği de duvarları badana yapmak eve tadilat yaptırdık usta buna izin verdi okula gitmeyeyim bayram ustayla gideyim diye ağlıyordu ekimde 5 yaş olacak şimdi her yere boyasıyla gidiyor hatta şuan resim atölyesinden çıkmasını bekliyorum