ilknurcelik benim annem de oğlum ağlarken ne o kız gibi ağlıyosun demişti de diyeceğine pişman etmiştim,kızarak falan değil tabi de anlatarak,kendimden ve abilerimden örnek vererek,o da haklısın aslında farkında olmadan neler öğretiyoruz çocuklara dedi,bidaha da duymadım annemden ❤️