Kızım 8 aylık oldu bugünlerde aşırı huzursuz bi soğuk algınlığı yaşadık ateşlendi falan neyse atlattık derken bu huzursuzluk devam eder oldu. İştah sıfır. Yemek yemiyor. Hatta bir gün boyunca meme reddi de yaşadık. Oyun oynamıyor hep mızmız. Uykuya dalmakta güçlük yaşıyo ve sık sık uyanıyor. Deliricem bu haftalarda da atak falan mı var kızlar? Bir de aşırı gaz durumu var onu hiç anlamadım. Sanki ilk aylardaki bir bebek kadar gazlı