Mrv_cnl Markalı markasız kullandığınız termoslardan memnun kaldığınızı önerir misiniz ? Eşim için ayacağım iş yerinde kullanması için litresi de büyük olursa iyi olur +2 lt gibi
birbilinmezkisi Mrv_cnl Stanley öneririm evet pahalı ama ömür boyu garantili ben 1.9 lt olanını kullanıyorum çok memnunum zaten galiba en fazla 2.3 lt var stanleyde
Ballilokmam11 Mrv_cnl yıllar önce annemlerr bimddn almıştım o kadar iyi ki dün akşam koyduğum çay sabah hala sıcacık üstünden 14 saat felan geçmesine rağmen
katilcivciv Mrv_cnl ikeadan aldim bebegim 9 aylik, dogdugundan beri hergün kullandim cünkü aptamille besledim. Kac defa da düstü hic bisey olmadi yani sizdirmadi. Fiyati da uygun
gizem231217 Aryıldızın 400 ml olanini kullaniyorum bebegim için nerdeyse 12 saat sicak tutuyor içi çelik . Eger buyuk olanlari varsa degerlendirin derim ben cok memnunum
Deletedmom_112 Mrv_cnl decathlon çok güzel termoslari var. İçine kaynar su koydum, yaklaşık 2 gün sonra hala ılıktı mama yapılabilir kıvamdaydı.