Kızlar bebeğim iki gece öncesi kustu sabah a kadar yatmadan yediği şey dokundu sandım ertesi güne ateşi çıktı ve bu sabaha kadar bayağı 40 a kadar gördü yani ne yapsam adam akıllı düşmedi sabah düştü sonunda dün ilaç verdi doktor onu kullandık sabah ishal oldu ve sürekli kusuyor iştah sıfır bişey yemiyor içtiği suyu çıkarıyor yani son zamanlarda yaşayan var mı kaka testi istedi rota olmasından korkuyorum ama inşallah değildir