benuykukadiniyimm ben Mersin’de yaşıyorum ama kız kardeşim Trabzon’da yaşıyordu annemlerin yanına geçmeden uçaktan inip bize uğradı Mersin’de 2 gün kaldı, kardeşim az karnım sancılaniyo felan diyodu zaten geldiğinde ama bizim oralar serindi yolda felan üşüttüm galiba gaz oldu karnım dedi, o gün kardeşim gitti kızım da da başladı aynı günün akşamı ondan beri perişan çocuk 40 buçuk ateşle kaç kere acile gittik bilmiyorum karın ağrısı mide bulantısı yüksek ateş bende de 1 gün süren ishal