10 buçuk aylık oldu. Kendinden küçük arkadaşımın kızı yürümeye başlıyor neredeyse. Kızım daha emeklemedi. Geri geri gidiyor. Öne yok. Yeğenim de geç emekledi kısa süre sonra yürüdü. Ama o kilodan emeklemekte zorlanıyordu. Kızım aksine çok zayıf. Hatta 4 aylıkkenki kilosunda ne aldı ne verdi. 6 aydır aynı kiloda. Doktor bir sıkıntı görünmüyor dedi ama benim gibi kilosu geriden gelen bebişi 10 aylıkken emeklemeyen var mı?