Masallmoms Merhaba herkese tayin sebebiyle ailemize çok uzağız burda kimsemiz yok evlenmeden önce okb vardı baya geçmişti derken hastalık hastası oldum çok zor bir durum aynı olup çözüme ulaşan var mı psikiyatri ilaç verdi ama tam fayda olmadı
Busegr Masallmoms benim ilaçla düzelmişti fayda etmediyse ya doz yükseltirler ya da değiştirirler ilacını yine bir doktoruna sor istersen
Masallmoms Busegr ne güzel tamamen geçti mi hastalık hastası çok zor insanın psikolojisini çok yıpratıyor doktorla tekrar görüşücem
Busegr Masallmoms 2-3 yıl sonunda düzeldim hamile kaldım doğumdan sonra kısmi olarak yine başladı ama şuan için kontrol edebiliyorum biraz daha bekleyip duruma göre tekrar gidicem
Masallmoms Tosbikkkk biraz fayda etti sonra ihmal ettim düzenli içmedim doktorumla görüştüm tekrar başka düzenli iç dedi 2ay falan kullanmıştım
Busegr Tosbikkkk bende aynı ilacı kullandım dozu az gelmişte olabilir yine doktorunuza sorun siz değiştirsin ama aşırı zor bir hastalık
Ardenaden Masallmoms hmde nasl zor bisey ilac fayda etti bana cok keyifli mutmuninsan olmstm dogumla tekrar cikti namussuz😀
naynininom Masallmoms internetten hastalık araştırmamaya çalışıyorum. Doktora gitmemek için kendimi tutuyorum
Busegr Tosbikkkk 2. Ayda doz yükseldi 2 yıl kadar kullandım 2. Yılın sonundada dozu azaltmaya başladım sonrasında sadece atak zamanlarında içtim
Tosbikkkk Busegr çok sağol canım bende 20mg kullanıyorum şuan 2.kutu bitiyor tekrar gel dedi acaba ben 40 a çıkarın desem çıkarır mı onu merak ettim çünkü çok fayda etmedi panik atağıma