Kesinlikle tavsiyem 2 3 4 aylıkken max çünki sonrası çok zor bnce bnm oğlum eşim ve ailem ayrıca kış ayına denk geldiğinden bekle dediler 9 aylıkken oldu aklı da eriyordu üroloji özelde yurtdışında 2000 tl ye yaptırmıştık yalnız başına aldılar çocuğu ameliyathaneye çıktığında hüngür hüngür ağladı 1saat asla 4 ayı geçirmeyin sonra dönüyor ediyor derken zor olur kız kardeşim 2 oğlu var ilkini 3 aylıkken 2.ci oğlunuda 4 aylık yarın yaptıracak kısmetse ve yine özelde yapacaklar 15bin demişler