eli391_ önce anlat ona güzelce, ben gece ayakta sallama ile memeyi aynı anda kestim. Artık büyüdün oğlum geceleri memeye gerek yok dedim, her seferinde su istermisin diye sordum. Çok ağlayınca sarıldım öptüm sakinleşince tekrar beşiğine koydum. Park beşik var bizde içinden çıkamadığı içinde benim için kolaylık oldu. Bir hafta falan uğraştım ama hem gece sallamayı hemde memeyi kesmeyi başardım. Tabiki benimde sinirlendiğim zamanlar oldu eşime devrettim. Her seferinde su ver eline, bir uyku arkadaşı olarak bi oyuncak verebilirsin. Ben arada kanguruya koyup geceleri evin içinde sakinleşsin de uyusun diye gezindim. Umarım sende başarırsın, kararlı olmalısın. Çok ediyorsa önce süreleri uzatmaya çalış mesela saat başı emiyorsa iki saatte bir emzirmeye çalış sonra üç saatte bir derken azaltarak kesmiş olursun.