Mucize1309 9 aylık dan sesleniyorum anneciiiii ve babası bile kıskanıyo bence çocuk kim ilgileniyorsa daha çok onu benimsiyor
Ayseecbnkya Mucize1309 cinsiyeti ne acaba bebegın Vallah babasın sabah iş akşam geliyor adam gidince bir ağlıyor anlatamam gelince kahkaha sevinc her seyi yapan eden ben oysa 11 aylık erkek bebek
Rwerdst Mucize1309 ne alaka ya? Oğlum şuan 11 buçuk aylık. Babasına çok düşkündür. Kendim sürekli etkinlik yaptırır gezdiririm. Babasını benden daha çok seviyor diye babası mı daha çok ilgileniyor oluyor?
Ayseecbnkya SuMisalii hadi Bnmki de 11 aylık oldu tamam beni benimsiyor peşimden geliyor meme icin ağlıyor fakan ama baba varken ben hiçim
Ayseecbnkya NeclaLeylaCeydaOhnealaneala evet hatta baba kelimesi ağzından düşmüyor gun içinde görüntülü arayınca dudağını büzüp baba die ağlıyor odamda fotolar bar altını açmak. İcin getirdiğimde elini uzatıp baba baba diyor aynı karelerde bende varım 😀
dhdhdhdhf Ayseecbnkya su an kızımı anlatiyosun gibi hisettim babası evden çıkınca baba ciii diye ağlıyo (babacım) diyomus kendisi 🤣🤣 banada anne cii diyo
Haffuse 2⁵ yaştan seslenmekteyim. Yanimdan asla ayrilmiyor. Oyunlari da birlikte oynayalim, Parkta birlikte eylenelim.
Ayseecbnkya Rwerdst Bn de ona bağlamıyor bendem baska ilgilenen yıkayan doyuran temizleyen kimse yok koca günü beraber geçiyoruz her an
SuMisalii Ayseecbnkya tüm gün göremiyorlar babalarını özlüyor olabilirler.Benim kızım da akşam babası gelince onun etrafında geziyor ama yine de beni görmeden yapamaz.Sizin de öyle olacaktır eminim 😊
Rwerdst Ayseecbnkya aynen valla çok saçma yani. 1.bakım yapan kişi benim. Eşime çok düşkündür oğlum. Eşimde çok ilgilenir elbette herşeyine yardımcı. Bende eşime çok düşkünüm blraz da ona bağlıyorum
Haffuse Ayseecbnkya 🤣😂 Babasi kiskansin diye boyle temennilerde bulunma😂 Cok zor valla boyle bagimlilik.
Ayseecbnkya SuMisalii mesela akşamları bazen bırakıyorum onları bas basa duşa fakan gidiyorum bir süre kayboluyrm nasıl beni görünce sesi mi duyunca seviniyor