rusene Hanımlar merhaba kızım 2 yaşında ki iştahı yok ne yaptıysam olmuyor eczane zinobest Öner’de kullanan varmı aranızda faydası var mı
livanurvealpinannesi61 rusene doktora danışın bu konuda. Ben iştahsızlık için babybomb kullanıyorum çok memnunum doğal bir ürün
livanurvealpinannesi61 rusene düzenli kullanmak önemli nasıl kullandınız mesela kaç şişe kullandınız. Bize 2 ci şişe yarım olunca etki etti. 3 yıldır kullanıyorum. Oğlumada kullanmaya başladım oda yiyor şimdi. Ben memnuniyet üzerine almıştım kullanan herkes çok memnun.
durakkk İlaçlar iştah açmıyormuş benim doktorum öyle demişti mesela demiri düşük iştahsızlık yapıyor siz demir ilacı kullanıyorsunuz ya da zibobest kullandınız demiri yükseldi yemek yemeye başladı sonra iştah açıldı sanıyorsunuz demişti