eylulkusunannesii
Ben boşanmadan önce annemlerin yanına gider gitmez kızımın ve benim ikametlerimizi aldirmistim. Çok da işime yaradı.
Çocuğu oraya götürdü vs diye boşandıktan çok sonra sorun çıkardı, bosanirken ikametim bile ordaydi benim, orda boşandım ne gitmesi dedim.
Bence davayı da gittiğiniz yerde yaptırmaya calisin