Asilahmet biz kullandık çok çok iyi geldi ve bu olayınla gectı Bızım ama sadece bununla yetmıyo kıyafetlerı nevresımlerı herseyı poşetlere koydum ağzını kapattım 1hafta balkonda bıraktım sonra yıkayıp utuledım evde ne varsa yıkandı utulendı koltukları yatağı herseyı ütüledim Allah’a şükür gectı