Aysegulss peki sizde annesiniz ve bir hemşire ben çok kararsız kaldım yaptırmak konusunda doğumda ilk aşısını oldu sonra bebeğim alt solunum yolu enfeksiyonu geçirdi 1 hafta yoğun bakımda kaldı ilaç tedavisi aldı. Ilk ay aşının ikinci dozunun tarihi geçti şimdi ikinci ay aşısı yaklaşıyor iki hafta sonra 3 asi birden olcak arası çok kısa. Ben bide grip diye ilk ay aşısını yaptırmadım erteledim hastalıktan yeni cıktı korktum hepatit ölü asi diyorlar bu asiyi olmasak ikinci ay aşısını olsa. Birde bunu sağlık ocağı kabul edermi aslında çok şükür yine ıyi ama daha balgamini tam atamadı burnunda tam açılmadı napcam bilemedim. Kusura bakmayın uzun oldu