mervedilamelisa 3.700 doğdu ilk mama kullanmadım sonra sarılık olduğu için mecburi kullandım bebelac gold kullandım diğerleri yaramadı aptamil gaz yaptı hipp kusturdu bebelac gold iyi geldi 5 ay da da ek gıdaya başladığımız için mamayı kestik çok zorda kalırsam gece 1 defa 100 cc falan veriyorum ara