parsegemommyyy 7 aylık bebeğim dün 2 bugün 1 kere kafa salladı korktum açıkçası. Sallama: diş kaşırken diş kaşıyıcıyı sabit tutup sağ sol yapar kafasıyla normalde onu elinde ağzında kaşıyıcı olmadan yaptı notmal mi sizin evlatlarınızda böyle bir şey olmuşmuydu şimdiden teşekkür ederim
momyshira parsegemommyyy her kafa sallama otizm belirtisi değildir ki . Belki oyun yapıyordur 7 Ay otizm tanısı için daha çok erken.
gamze3444 parsegemommyyy bebeğiniz daha bu kadar küçücükken her hareketine anlam yükleyip kendinizi yıpratmayın. Her bebek yapıyor bunları
3kedili2bebekli parsegemommyyy benim oğlum o hareketi oyun yaptı 7.5 aylık 6 aylıktan beri yapar gayet normal karşılıyorum
mamadearya parsegemommyyy arşivime baktım tam olarak 8 aylıkmış kızım bunu yaptığında. İki farklı doktora, çocuğu olan tüm arkadaşlarıma, çocuk gelişimci görümceme ve eczacıma sormuştum. Tamamen normal. Göz teması kuruyorsa sizinle iletişimi varsa, keşfediyor.
parsegemommyyy momyshira aslında erken olduğunu biliorum ama arkadaşlarım aman ekrana baktırma otizm yok tele baktrma otizm bi arkadamn kz da otizmliymi korkuttular beni çocuk esnese otizm mi die dnorum 2 gndr
parsegemommyyy gamze3444 evet aslında biliorum ama burada konuşup da rahatlamayada ihtiyacım var arkadaşlarım onu yapma bunu yapma otizm olur die die korkuttular resmen beni
parsegemommyyy 3kedili2bebekli bide 2 elini birleştirip çenesine vurması var ama onun dişten kaynaklandığını düşünüorum tek yapan benim oğlum değil biliorum ama annelik zor offf
parsegemommyyy mamadearya ayyy teşekkür ederim çok rahatlattınız vallahi beni evet iletişim kurar göz teması var ismine bakar hatta geçen gün metroda bir beyfendi parmaklarından tuttu (sinir oluorum yabancıların bebek ellemesine de neyse) ağzına götürmek istedi annecim tanımıyoruz beyi bırakırmısın elini dedim bıraktı anlayarak yaptı ve adamda çok şaşırmıştı