Ayseediz Merhaba kızlar bebekleriniz neler söylüyor, ne yapıyor ? Bizimki herkese herşeye dede diyor 😂 daha önce bir iki kere anni dedi ama bidaha söylemedi. En çok dede diyor. Arada mama,meee,ayyyy,hadeee, gelhhh gibi şeyler söylüyor bide .
sde23 Ayseediz merhaba benim kızım 8 aylık . Baba dede mama meme geh diyor 😁😁 ve uzun hava okuyor 🤣🤣🤣
Gultepes35 Ayseediz 7aylık oğlum gıguguu, eee, aaa gibi henüz anlamı olmayan sesler çıkarıyor. Bide istemediği kızdığı şeylere sürekli kıııhhh kııhh diyor 😂
The_paues Ayseediz oğlum 8 ay 1 günlük.dede baba nene yaya vavava anni diyor.anneyi çok uzun zamandır söylüyor özellikle ağlarken ama bilinçli mi henüz tam çözemedim.ağlarken bana bakarak da diyor umutlanıyorum 😂
melike6754 Dede baba diyor ama bence bilinçsiz ama onun dışında anlamsız kelimesi çok var akşama kadar söyleniyor 😍