Meltem2611 bende sizin gibiydim valla sizi çok iyi anlıyorum. İnsan ilk bilemiyor ne yapacağını beni kimse de yönlendirmemişti çok zor zamanlar yaşadık valla. Öncelikle en alerjik gıdaları bi sırasıyla deneyin. Süt ürünleri, buğday, yumurta, kuruyemişler, balık, domates ve susam. Bunlar anne sütünden yoğun şekilde aktarılabiliyormuş.
Ve siz tüketip emzirdikten 2 saat içinde vücudu tepki vermeye başlar. Vücudundan atması da 2 3 gün sürüyor en erken.
Süt ürünlerinden eminseniz ve onu kestiyseniz yumurtayı yiyin ve gözlemleyin kan, mukus geliyor mu kızarıyor mu vücudu ya da uykusuzluk geceleri çok ağlama var mı diye.
Doktora gidip test yaptırsanız hem minnoşu ağlatacaklar hem de çıkması garanti değil cidden en doğru tespit annenin yaptığı. Bu deneme yanılmayla çözersiniz inşallah. Hepsini birden yemeyince bu sefer siz çok yorgun düşersiniz sütünüz azalır. Süt ürünleri yerine de bol yeşillik yiyin ve kalsiyum takviyesi alın.
Sonrasında inşallah bi kaç ay içinde biter bizim bitmedi ve ek gıda döneminde çok daha fazla gıdaya çıktı😔 inşallah olmaz ama eğer olursa testler 6 aydan sonra daha net sonuç veriyor