larindidems illa hastalık olarak bakmamak lazım genelde bebekler bişey yapabildiklerini keşfettikleri zaman geceleri uyanıp o şeyi yapmayı çok severler benim kızımda öğrendiği her hareketi en az 1 hafta boyunca geceleri uyanıp yaptı eğer uyandığı zaman aglamiyorsa çok fazla ilgilenmeyin hareketten hevesini alıp eskiye dönecektir. Ama ağlamalı bir durum varsa diş sancısı olabilir birşeyleri dondurup verebilirsiniz soğuk uygulaması baya rahatlatiyor.