keremaybarsss Oğlum 2.5 aylık kız kardeşim düğünü için Erzurumdan Maraş’a gidicez hem yol uzun hemde Erzurum serin oralar aşırı sıcak sadece anne sütü alıyor yolda ne yapmam gerekir önerileriniz nedir >! @!<
mamadearya keremaybarsss bence yolda çok zorlanmazsın, küçük olduğu için uyuyarak geçirir, mızmızlanırsa emzirirsin. Klima falan çarpmasın sadece
irakm06 keremaybarsss biz de hemen hemen o kadarlıkken 2.5 saatlik yolculuk yaptık. 1 dk bile durmadı yani ne pusetinde durdu ne kucakta oturmamı istedi. Uyumadı da doğru düzgün. Kendi arabamızla gittiğimiz için rahatlıkla istediğinde emzirdim. Anca dönerken bi ara uyuyakaldı 1 saat uyudu. Hatta biz de bi yakınımızın düğününe gitmeye niyetliydik, yol 5 saat falan sürüyor ama yok ben vazgeçtim 😁İnşallah sizin bebeğiniz durur.
1gulceninannesi keremaybarsss kız emzir pusete koy uyusun belirli aralıklarla düz bir zemine yatır sırtı rahat etsin klima çarpmasın çok terlemesin yeter😁 o günler ne rahattı. Yarım saatten fazla oturmuyo şuan yolculuklarımız zehir zıkkım 15 aylık 🥴
hilarious Yolculuk için en güzel zamanları tadını çıkar algı açıldıkça zorlaşıyor😍 pusetine oyuncak takabilirsin onunla oyalanır parlak hışırtılı oyuncaklar alabilirsin yanına. Sık sık emzirirsin sıcakta ekstra yapman gereken bişi yok atletle takılır zaten kıyafet olarak da 😃1.5- 2 saatte falan bi hava aldırırsanız mis gibi geçer yolculuğunuz 🎈
mamadearya Biz 3 aylıkken Antalya’ya gitmiştik, çoğunda uyumuştu, biraz oyuncak vermiştim, molada uyanıksa hava aldırmıştık rahat geçmişti
adendefne Ben yeni 5 saat yolculuk yaptım 2 aylık hemde klimayı açmama gafletine düşmeyin 2 dereceye alın ve cama verin yolda bol bol emzirin pusette uyur zaten sallantıyla